Yoga och core

Har tittat väldigt mycket på Adventure Time det senaste. 

Gårdagen börjades med ett pass yoga på gymmet. Efter endast två pass har jag fastnat stenhårt! Det känns att jag har börjat bygga upp muskler (om man jämnför med första gången jag testade, ca ett år sen) då jag orkar mycket mer. På core passet, som de nu har uppdaterat till version 11, tycker jag inte att det är särskillt jobbigt. 
Trots att det är ett helt annat pass, så har jag knappt några känningar alls efteråt. Men där ska tydligen vara lite högre svårighetsgrad som kommer senare - så jag ser fram emot det! 

Jag och mamma har även skrivit upp oss på Actics facebook sida. Utmaningen, som den kallas, är att besöka gymmet 1-3 gånger i veckan under 6 veckors tid. Beroende på hur ofta du tränar kan man vinna olika priser. Lite rolig motivation, även fast vi har blivit lite beroende att gå till gymmet och inte behöver den ;) 
Allmänt, Träning | Talk nerdy to me, Tvspel, Workout | |
Upp