Jag hinner inte med

Som vanligt, så det går alldeles för fort. Det känns som att jag knappt hinner blinka innan dagen har susat förbi och det jag skulle hunnit med blir liggande. Vart tar tiden vägen?
 
Julhelgen är över. Jag som har längtat så himla länge fick nästan antiklimax när den väl stod runt hörnet. Men det var ändå väldigt mysigt och jag både fick och fick dela ut många fina julklappar. Jag har jobbat så att ögonen har gått i kors och har nog aldrig varit så tacksam när det var dags att lägga sig. 
 
Oftast vill jag att juldagarna aldrig ska ta slut, men just nu längtar jag efter en nystart och nya projekt. Hade gärna viljat vara långt in i februari redan, men får anstränga mig för att leva i nuet. Det är kanske därför tiden springer, för att jag alltid längtar framåt?
Allmänt | 2015, Jul, vinter | |
#1 - - Amanda:

Jag längar också alltid framåt, haha, vi måste lära oss att njuta här också.. Men det tror jag vi gör, bara att vi är den typen av människa som alltid ser vad som finns bakom krönet... :)

Svar: Vi kanske ska försöka lära oss det båda två när vi tar tag i saken och går på de promenaderna vi har pratat om :)
jonnasofieh.blogg.se

Upp