Dålig shoppare

 
Jag var lite dålig på att shoppa när vi var i Stockholm. Rättare sagt är jag ganska dålig på att handla till mig själv. Att få köpa presenter och göra någon annan glad är bland det bästa jag vet och älskar att lägga ner massor av tid och tanke bakom sakerna jag köper. 
 
Men det blev en liten tur in på Lush. Duschtvålen Happy Hippy och raktvålen D`fluff fick göra mig sällskap ut. Har hunnit testa båda produkterna och kan med säkerhet säga att jag är fast! Dushtvålen luktar ljuvligt, fräscht och är dryg, så produkten komma vara länge. 
Raktvålen gick från fast till flytande när man värmde upp den i händerna och löddrade fint när man smorde på den. Fick inte känslan av att den rann av innan jag hade börjat raka, vilket jag fått att exempelvis vanligt raklödder. 
 
Parfymen och ansiktskrämen inhandlades i taxfreen på flygplatsen när vi skulle åka hem. Parfymen kunde jag bara inte låta bli, min första riktiga parfym någonsin var från Christina Aguilera och jag köpte dem slaviskt ett tag innan jag utan anledning slutade med det. Sedan att den var nersatt ännu mer än tidigare gjorde att jag absolut inte kunde lämna kvar den på hyllan!
Ansiktskrämen från Elizabeth Arden var också nersatt, så jag passade på. Har länge viljat testa deras produkter, men har varit lite dumsnål och det har inte blivit av. Har inte hunnit testa den än, så det ska bli spännande!
Allmänt | 2015 | |
Upp