Harry Potter and the Goblet of Fire

 
Det är förmodligen ingen nyhet att jag är ett diehard Harry Potter fan. Innan vi åkte iväg till Stockholm så rotade jag fram ett gammalt xbox spel som jag fick i julklapp när Harry Potter hypen fortfarande härskade i Sverige.
 
Känner nostalgin komma krypandes när kameran sveper över stora salen och mot spelmenyn och det tar inte lång tid innan jag känner igen de olika banorna och vart jag ska leta för att hitta samlarsköldarna. 
Nu när jag är något av en achievement hunter sitter jag som besatt och försöker verkligen klara de olika utmaningarna till 100%, även det inte lämnar något fysiskt achievement på mitt xbox att skyta med. 
 
Men det är ganska bekvämt att komma tillbaka till. Man gör snabba framsteg och vet vad som väntar runt nästa hörn. 
 
 
Tvspel | 2015, Harry Potter, Talk nerdy to me, Tvspel | |
Upp