En höst längtan

En av tröjorna som fick följa med hem från min och Sofies Ullareds tripp i torsdags. 
 
Oj, vad den här dagen släpar sig fram. Jag vaknade strax efter att Viktor hade åkt iväg till jobbet av världens åskknall och har slappat runt i pyjamas sedan dess. Regnet har nu bytts ut mot kvav värme (sommarens sista suck?) och jag ska strax börja göra mig i ordning inför jobb, mest för att jag inte har något annat att göra.
 
Passade på att njuta av det murriga vädret imorse extra mycket med tända ljus och chai te. Kan nästan känna mig lite tråkig i andras sällskap när de går och suktar efter mer värme och sol - medan jag själv längtar efter kyligare väder och stickade plagg. Att parkeringen utanför huset redan är full av löv i alla dess färger och att flera av träden redan skiftar i färg passar mig alldeles perfekt.
 
Lilla Noelle fyller ett år idag. Hur fort springer inte tiden iväg? ♥ 
Allmänt | 2016, Höst, Shoppat, Shopping, Sommar | |
Upp