Trio i blått

Blå/vit kudde här/ Stickad kudde här/ Mönstrad kudde här (adlinks)
 
Våra gula kuddar i soffan börjar kännas helt fel, nu när jag vill in i höst myset. Alternativen jag har hemma är röda och med julmotiv - vilket till och med är alldels för tidigt, även för mig! Till en början hade jag tänkt mig mer mossgröna toner men har inte hittat något som har matchat bilden jag har framför mig. 
 
En kollega som jag frågade om råd tyckte att blått skulle vara snyggt till min grå soffa och efter en stund på internet har jag hittat dessa tre ovan. Favoriten är helt klart den stickade kuddan och det kommer antagligen bli den som klickas hem. Annars har jag spanat runt på Stoff och stils hemsida och bläddrat i deras nya kataloger så kanske, om orken finns, blir det till att sy några överdrag på egen hand. 
Inredning | 2016, Höst, Inredning | |
Upp