Sundays are for reading

Idag står städning på schemat och just nu så väntar jag på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att inte störa grannarna. Att dra igång dammsugaren på fullt ös innan klockan tio på en söndagmorgon är något som åtminstone inte jag hade hurrat för. 
 
I väntan på att tiden ska gå har jag läst några sidor ur Rivers of London. Väldigt kul att läsa, då den utspelar sig på faktiska platser runt om i London och vissa har jag faktiskt passeratnär jag har varit där. 
När jag var yngre läste jag väldigt mycket. Gärna fler böcker samtidigt, för att få dem att vara så länge som möjligt. Tanken på att en spännande historia skulle ta slut för fort, var extremt jobbigt. Så då började jag gärna på en ny, tills jag var redo att läsa de sista sidorna. Under en period hade jag 8 böcker igång samtidigt. 
Allmänt | 2016, Harry Potter, Reading is sexy | |
Upp