Bara regn hos mig

Vaknar upp till världens regnstorm utanför fönstret och får gå upp ur sängen för att stänga till dörrar och fönster. Jag tycker att det är så lugnande att sitta under en filt och lyssna på smattret mot rutan och bara finnas, det känns som att allt tar en paus när det kommer lite tyngre regn. 
 
Igårkväll klickade jag äntligen hem några plagg från Zumba.com. Handlade egentligen träningsbyxor till mamma med det "råkade" åka ner två instruktörs linnen till mig också, det var dessutom sommar rea så vi kom väldigt billigt undan! Ska bli spännande att se när de landar i brevlådan.
 
Planerna för dagen är få, men Viktor ska iväg och repa ikväll och då passar jag på att åka hem till mina föräldrar en stund. Annars är det bara att försöka hålla sig vaken, kan inte sova bort en dag till!
Allmänt | 2016, Photoshop, Sommar, Zumba | |
Upp