Amerikanska pannkakor

Igår kändes semestern väldigt långt borta. Så trötta vi var! Jag kände mig verkligen sliten och frös större delen av dagen och det var knappt att en varm dusch hjälpte. Maten orkade vi heller inte bry oss om (trots att det bara skulle bli tacos) så vi bjöd in oss på middag hos svärföräldrarna. 
 
Imorse var jag inte ett dugg sugen på bröd, så bestämde mig för att det fick bli amerikanska pannkakor. Det tar verkligen ingen tid att slänga ihop och är svårt att misslyckas med. Jag använde det här receptet.
 
Har precis skickat iväg en födelsedags hälsning till svägerskan och ska nu börja göra mig i ordning för att åka till jobb. Viktor ska laga maten ikväll och jag ska få mina födelsedagspresenter, då vi inte ses alls imorgon.  
Allmänt, Bakat | 2016, Food, Mat, Sommar | |
Upp