Bokmal och skrivsugen

- Min födelsedag är om precis en vecka! Till mina närståendes förtvivlan så önskar jag mig ingenting, haha! Men det är så himla svårt att berätta för andra vad man vill ha, när man själv så sällan sitter och sucktar efter något. 
 
- Den här veckan Viktor har varit iväg så har jag riktigt dykt ner i böckerna. Hannah och Amandas bok försoningen tog slut på två sittningar och nu har jag betat av en fjärdedel av Från Holmes till Sherlock. En bok hur 1800-talets mästerdetektiv växer fram och skildras i åtskilliga berättelser fram till nutid. 
 
- Jag är så himla taggad på semestern, så det känns som att dagarna flyger förbi. Tre veckor kvar, tjoho!
 
- Det kanske märks att bloggandet har gått upp en del! Just nu tycker jag att det är så himla kul att leta upp motiv, fota, för att sedan sitta vid datorn och skriva. Det känns som att jag har så mycket att berätta och kommer med nya idéer till inägg (och videos!). 
Allmänt | 2016, Blogglista, Hannah och Amanda, Reading is sexy, Sommar | |
Upp