Onsdag

Jag vaknade redan halv fem imorse, usch! Lyckades somna om en liten stund men det var inte länge. Värmen som blir i denna lägenhet är absolut inte nådig och värre blir det då jag inte vågar sova med balkongdörren öppen om det skulle vara så att de skulle påbörja renoveringen medan jag fortfarande sov! Idag har de varit på balkongen under vår och målat så jag hoppas att det snart är vår tur. Har så många planer jag vill dra igång med! 
 
Imorgon blir en väldigt spännande dag, jag ska nämligen ha en balfotografering! Hela morgonen har jag och Ebba (vars balporträtt jag ska ta) suttit och skickat inspobilder, tankar och idéer till varandra och jag tror att vi båda kommer att bli väldigt nöjda. Jag känner mig väldigt trygg med bilderna jag har framför mig och platsen känner jag till sedan tidigare. Det här kommer att bli superbra!
Allmänt, Fotografi | 2016, Bal, Photoshoot, foto | |
Upp