Student och spelning

Igår åkte vi hela vägen upp till Göteborgs trakten för att fira min kusins student. Tack och lov så hade vi bara tung trafik när vi körde genom ett vägarbete, annars så gick det ganska smidigt att ta sig både upp och ner. Vi blev bjudna på god mat och fick snacka av oss med kusinerna som vi tyvärr träffar alldeles för sällan.
 
Idag efter jobb ska jag gå hem till mamma och därifrån ska vi ta oss vidare för att titta på Viktors band när de spelar. Han ville gärna att jag skulle ta kameran med mig för att ta lite bilder, vilket gör att jag har släpat runt på kameran i tre hela dagar! Känns nästan som i början av tvåan på gymnasiet när man gjorde allt för att få komma in i studion en timme och gå loss! Sedan ikväll tror jag att det skulle bli middag hemma hos en av Viktors vänner, så denna dagen kommer att vara lika full packad som sina två föregångare. 
Allmänt | 2016, Sommar, Student | |
Upp