Time to clean

Två senaste från instagram - jonnasofieh
 
God morgon! Jag ska alldeles strax försöka få upp Viktor och sen blir det iväg till hans föräldrar för att hjälpa till att röja. Tyvärr stod det mer än en decimeter vatten i deras källare igår och de höll på långt in på natten med att försöka få ut allt och rädda det som gick. Tydligen så var det bara två hus på deras gata som klarade sig undan det kraftiga regnet igår. Som tur är vi båda lediga idag och kan hjälpa till! Blir en sväng inom affären så att vi alla orkar. 
 
Igår fick jag också ett sms från en av gyminstruktörerna att Piloxing grejerna har kommit, så förhoppningsvis kan jag hämta dem redan idag. Det är ingen hemlighet att träningskläder just nu är min absoluta favorit grej att shoppa just nu och de här kläderna har jag längtat efter länge!
Allmänt | 2016, Piloxing, Sommar, Talk nerdy to me, Träning | |
Upp