Fem saker att se fram emot

- Zumba. Redan till helgen ska jag gå min basic 2 utbildning i Göteborg. Eftersom att jag har lite mer koll på vad som väntar den här gången och hur kursen är upplagd känner jag att jag kan ta ut svängarna ordentligt och bara köra. Basic 1 var något av det roligaste jag gjort, så jag kan knappt vänta på de två kommande! Sen känns det lite lyxigt att ha en natt på hotell med. 
 
- Vår/Sommar. Att vakna och se att det är ljust ute! På direkten blir man så mycket piggare och livskvalitén höjs. Längtar så efter varmare temperaturer, tunnare kläder och grillkvällar. Så härligt!
 
- Träning. De senaste veckorna har jag tappat allt sug på vad träning heter. Det brukar gå upp och ner i vågor, men nu har det varit extra tydligt. Jag brukar alltid försöka gå dit ändå, men nu har jag till och med bokat av pass som jag egentligen tycker är så roliga! Viktor har under en tid nu blivit ganska flitig på att använda sitt gymkort och det har sporrat mig att komma igång ordentligt igen! Jag kan ju inte vara sämre, haha!
 
- Läsa. Där är så många böcker i min bokhylla som bara väntar på att få bli lästa. Jag läste för inte så längesedan Lena Dunhams bok Not That Kind Of Girl och kände i hela kroppen hur jag hade saknat att bara sitta ner och läsa. När jag var yngre kunde jag hålla igång upp mot sex olika böcker samtidigt, allt för att böckerna inte skulle ta slut för snabbt och ja, jag kunde hålla isär de olika berättelserna!
 
- 2016. Det är mitt år och så är det bara. Jag har redan sett bevis på hur det för min del har utvecklat sig till något bättre och jag tänker kämpa med allt jag har för att det ska hålla sig så. Jag ska bli bättre på att säga ja till möjligheter och bättre på att säga ifrån och stå upp för mig själv. Jag är värd allt och lite till. 
Allmänt | 2016, Blogglista | |
Upp