Allt i ett inlägg

I söndags vinkade vi hejdå till bilen upp mot Stockholm och Viktor åkte vidare till jobb. Jag var hemma och städade det kaos som hade flyttat hem till oss och ordnade med lite allmänt småpyssel. Tog en tur till Familia med pappa och mina systrar och passade även på att ordna upp veckohandlingen. Blev väckt mitt i natten av världens åskstorm, gick upp för att stänga till balkongdörren och precis när jag tar tag i dörrhandtaget så blir hela rummet vitt och jag blir bländad. Knappa två sekunder senare kommer smällen, så det måste ha slagit ner i närheten av oss. 
 
Igår flöt dagen på som vanligt i raskt tempo. Efter att jag hade slutat jobba så åkte vi ut för att fixa till det sista till pappas present och lite annat smått och gott. Kvällens yoga pass bjöd på en alldles för varm sal, vilket gjorde att det kändes som hotyoga, med de i bakhuvudet så kunde jag på något vis komma längre ner i positionerna och hade en helt annan upplevelse än tidigare. Man kom ut på andra sidan drypande av svett, vilket inte hör till vanligheterna. 
 
Min pappa fyller år idag och efter att jag har slutat idag blir det att bege sig dit för lite firande. I kväll väntar det sista piloxingpasset innan sommarschemat börjar. Det slog mig igår, att jag som hade planerat att gå på tisdag nästa vecka får stå utan! Himla typiskt, det hade varit perfekt att gå på, särskilt under nästa vecka, då Viktor åker till Sweden Rock och blir borta en vecka. Dock så börjar colour rush närma sig, så jag får väl köra lite löpning istället.  
Allmänt, Träning | 2016, Harry Potter, Sommar, Talk nerdy to me, Träning | |
Upp