Balkongfix del 2

Det blev lite bättre åtminstone! Tänk vad lite tvål och vatten kan ordna! Nu är det givetvis långt ifrån klart, men det är en början åtminstone. Kroppen orkade inte mer, så får göra det sista lite senare (blir helt utslagen när den här mensvärken slår till). 
 
När jag satt där ute och putsade, tänkte jag hur mysigt det finns chans att bli. Om där bara kommer ett golv på plats, tror jag att det kommer lyfta hela ytan. Jag har fått ett par tomatplantor av svärmor som idag ska få hitta ut på balkongen och förhoppningsvis så överlever de bättre än de jag fick förra året. 
Allmänt, Inredning | 2016, Inredning, Sommar | |
#1 - - Frida:

Det blev stor skillnad på räcket! Duktig du är 😊 det är ett jäkla slit!

#2 - - Frida:

Det blev stor skillnad på räcket! Duktig du är 😊 det är ett jäkla slit!

Svar: Där är lite kvar i ena hörnet, det är tur att det inte sitter så hårt! Förhoppningsvis så håller vädret i sig så vi kan sitta ute 😊
jonnasofieh.blogg.se

Upp