Balkongfix

Av okänd anledning ser balkongväggen mycket renare ut än vad den är. Hm..
 
Det börjar komma planer till vår lilla balkong. Jag har mer eller mindre slutat hoppas på att de ska komma och fräscha upp den och vill inte vara utan möjligheten att sitta ute en sommar till. Så idag, när mensvärken börjar ge med sig, tänkte jag sätta mig och skrubba insidan på balkongräcket så att det är mindre grönt. Har för mig att vi har en liten kvast någonstans, så det kanske blir en vända med den också. 
 
Igår var vi en tur på Ikea och köpte ett bord (förra sommaren fick vi stolar av svärföräldrarna) och på kvällen satt vi och pratade om att kanske bygga ett mindre trädäck för att täcka det fula golvet. Jag har surfat runt inne på pinterest och letat inspiration och har huvudet fullt av idéer. Det blir nog bra detta. 
Allmänt, Inredning | 2016, Inredning, Sommar | |
Upp