Fyra små

- Jag har sällan på mig något annat än arbetskläder eller träningskläder eftersom jag alltid är på väg till/från jobb och gym. Om jag bara är hemma är det pyjamasbyxor som gäller. Detta har gjort att jag kan tycka att det är supersvårt att klä mig om vi ska iväg (om än så bara till affären) och har ingen aning om vad jag gillar att ha på mig.
 
- Jag har dessutom extremt svårt att lägga pengar på mig själv. Väldigt sällan unnar jag mig nya plagg eller nya saker och det ska mycket till innan jag faktiskt köper något. Fitbiten har jag tänkt på i över ett år på! Men har inga problem med att skämma bort andra. 
 
- Banan och korv är något jag aldrig skulle få för mig att äta. Kan inte komma ihåg sist jag åt banan och korv slutade jag äta i sjunde klass. 
 
- Julfeeling kan jag få när som helst under året. Det kräver extremt mycket viljestyrka att inte pynta hela lägenheten och baka lussekatter. Men en julfilm eller någon av mina favorit youtubers vlogmas kan jag tillåta mig att titta på och kanske ett djupdyk på pinterests julboards. 
Allmänt | 2016, Blogglista | |
Upp