Rostig hals och läkta fötter

Den här månaden har gått så himla snabbt, det är knappt en vecka kvar innan juni? Kan inte komma ihåg att jag tyckte att tiden gick så fort i skolan, nu är det som att jag knappt hinner blinka innan veckan har passerat. 
 
Idag är jag ledig från jobb och tänkte ta chansen att prommenera till närmsta rapsfält och knäppa av några bilder. Det var något jag var så sugen på förra året, men när jag äntligen hade tid så var det inte mycket rapsfält kvar att fotografera. Det är dock en bit att gå, så får se det som motion då jag ska ha både kamera och stativ på ryggen. Men mina fötter har äntligen läkt ihop igen, så det ska inte vara några problem. 
 
Det kommer också att bli litervis med te för mig del. Det var först igår vi kände av trycket på en ny service ICA har släppt, vilket gjorde att jag fick prata dubbelt så mycket med varje kund hela dagen. Jag kände mig rejält rostig i halsen när jag åkte hem och det håller fortfarande i sig, förhoppningsvis så räcker det med lite te för att det ska återställa sig igen. Jag har ju bokat i massor av träningspass jag inte vill missa!
Allmänt | 2016 | |
Upp