Söndags babbel

- På senare tid har jag utvecklat något av ett beroende av rengöringsmedel, eller renhets känslan jag får efter använing. Flera gånger i veckan går jag och sprayar och torkar av, gärna flera gånger om dagen. 
 
- Jag tror jag har fastnat i min träning. Jag går gärna på samma pass dag ut och dag in, vilket gör att jag rent kroppsligt inte får några resultat. I sommar drar gymmets sommarschema igång och jag såg att där var flera av mina pass som försvinner, perfekta chansen att testa något nytt? (Men jag har börjat få ganska tonade armar, så kul!)
 
- Skor snurrar på rätt mycket i mitt huvud just nu. Mina absoluta favoriter är så trasiga att de snart faller i bitar om man tar i dem, vilket är så synd för att dem är de enda  som inte äter upp mina fötter i nuläget. Tips på snälla skor mottages gärna, tack! 
 
- Vi har de absolut sötaste instruktörerna på vår gym! Tjejen jag går piloxing hos på tisdagar, hörde av sig och undrade om jag ville vara med på deras beställning då jag går så flitigt på deras pass. Flera ursnygga piloxing plagg är snart på väg hem till mig, yay! Ett inlägg på det kanske?
 
-  Matplaneringen har blivit så tråkig nu. Oftast går man tillbaka till "säkra" rätter man gjort hundra gånger tidigare och det blir så trist! Sitter ofta på olika hemsidor och letar recept men blir inte inspirerad, en trend jag hoppas vänder snart!
 
 
Allmänt, Träning | 2016, Healthy, Träning, Workout | |
Upp