Städmani

Mina något vissna tomatplantor har fått flytta in i vardagsrummet. 
 
Bara för någon dag sen började grannarna i huset rakt över att tömma sina balkonger. YES! Äntligen kommer de och fixar upp tills oss! Jag tänker dock ignorera att vi inte har fått någon infromation alls om att de hade tänkt komma eller om de behöver tillgång till lägenheten, men kände att det var bäst att tömma vår med. Om i fall att, de skulle dyka upp utan förvarning. 
 
Sedan stunden jag slog upp ögonen imorse så kände jag mig så trött på lägenheten. Vi har som vanligt jobbat om varandra vilket har resulterat i att städningen på vardaglig basis inte har blivit av och nu när Viktors syster och hennes familj har kommit ner för veckan, så hade den garanterat ytterligare blivit lidande. På något vis får jag alltid extra motivation att städa innan jag ska iväg till jobb och nu är det bara dammsugning kvar. Men den får Viktor ta när han kommer hem. För mig är det världens bästa känsla att komma hem till ett nystädat hem!
Allmänt, Inredning | 2016, Inredning, Sommar | |
Upp