Materiel lycka

Vilket skutt hjärtat tog när jag såg paketet som låg och väntade på köksbordet. Hurra! Passade på att klicka hem några av mina favorit serier när CDON hade erbjudande. 
 
Outlander tog ett tag innan jag fastnade, första avsnittet är en stor tugga att svälja! Det är med skräckblandad förtjusning jag ser den här serien, då den stundvis kan vara väldigt brutal (de sista avsnitten har inte riktigt släppt näthinnan ännu) men vad jag har fått höra ingenting emot Game Of Thrones (såg ett avsnitt, tack och hej). 
 
Once Upon A Time är en serie jag nog aldrig kommer att tröttna på. Alla sagor du kan komma på finns på något vis insnurrat i den här berättelsen och de introducerar allt fler. Den här tittar jag och Viktor ihop på väldigt intensivt, dock har vi just nu paus för att vi inte har tid till att titta mer än ett avsnitt - någon som är en omöjlighet. Innehåller mycket magi, häxor, prinsar och prinsessor. Något helt i min smak!
Allmänt | 2016, Shoppat, Shopping | |
Upp