Ond hals och trött måndag

Måndag igen och jag inleder veckan med att känna mig något nedslagen. Fram på kvällen igår började halsen ömma och idag håller det fortfarande i sig. Det slår aldrig fel när man inte har tid att vara dålig! Jag håller tummar och tår för att det ska hjälpa med varma drycker och halstabletter under dagen och bara det att det inte gör ont i halsen, utan själv halsöppningen (?) får det att kännas hoppfullt!
 
Det har ekat tyst här inne för att jag inte har haft någon större lust till att sätta mig vid datorn. Det har funnits annat som har behövts göras och det har helt enkelt fått gå före. Jag har jobbat, städat (både hemma och på jobb), gått på hockey och ätit ute. Jag har hunnit läsa en hel del med och just nu är det Hannah Widells bok Sex and The Mammaliv som gäller. 
 
Jag har fått ställa upp och byta till helgen, vilket gör att jag får jobba tre raka helger. Känns trist då Viktor fyller år nu på lördag, men jag jobbar bara på förmiddagen så vi kommer hinna ses ändå. Jag får ha siktet inställt på helgen jag faktiskt är ledig istället och se till att på vägen dit ändå hinna göra allt jag vill.  
Allmänt | 2016, Träning, Workout | |
Upp