Ullaredstripp

Med en blödande plånbok men rikare inredning lämnade vi Ullared bakom oss igår. Som vanligt undrar jag vart alla pengarna blev av samtidigt som jag plockar upp mina inköp och får påminna mig själv att mycket av det som oftast står på min lista är sådant som åker in i olika skåp så snart jag kommer hem. 
 
Mitt favorit köp är nog mattan till sovrummet. Den var i helt perfekt längd och drog ihop rummet och fick det kännas mer hemtrevligt. En marmorbricka fick ocksså följa med hem. Har tittat på olika modeller länge men har inte hittat någon jag har fastnat för, så jag tryckte ner perfektionist upproret inom mig och lade brickan i korgen. Nu fattas bara något att utsmycka den med. 
 
En silverbricka sitter nu mera på TV-bänken och ger ett mer organiserat intryck av sakerna som stått där innan. Samma sak här, jag har letat mig blind efter en bricka som jag inte har kunnat sätta fingret på hur den ska se ut och med lite påtryckningar från Sofie köpte jag även denna. 
 
Annars inhandlades det som jag tror de flesta får med sig från det gula varuhuset. Strumpor, rengöringsmedel och andra förbrukningsvaror. En och annan födelsedagspresent ordnades också. Nu får plånboken kurera sig innan det blir ett liknande besök på ett tag!
Allmänt, Inredning | 2016, Inredning, Shoppat, Shopping | |
Upp