20 års vänskap och London planering

- I början av nästa år är det 20 (!!) år sedan jag träffade min allra första riktiga kompis. Vi träffades på hennes första dagis dag som också var hennes tredje födelsedag. Idag hörs vi fortfarande av med jämna mellanrum även om vi har dåligt med tid att ses. Hon startade förresten upp en ny blogg för ett par dagar sen, den finns här.
 
- Planerar att ta med mig min stora kamera till London den här gången. De sista gångerna har jag inte haft det för att det ofta blir att jag fokuserar mer på att ta bilder än att uppleva ögonblicken jag förevigar. Men den här gången ska den med och jag har till och med tänkt så långt att det ska bli en fotobok när vi kommer tillbaka. 
 
- På tal om London så känner jag mig mer förberedd än tidigare gånger vi har åkt. Jag har skrivit ner adresser på platser vi vill besöka och har en bättre bild vad vi vill hinna med. Jag ska dessutom vara mer bestämd när jag shoppar, har alldeles för många gånger struntat i att handla något för att sedan ångra mig supermycket!
- Jag har fått massor av fina baksaker i födelsedagspresent men har knappt hunnit så mycket som att titta på dem. Så för att fira in semestern så blir det att baka i mängder! Lite sugen på någon större lyxigare tårta men har inte bestämt mig än. Får bläddra lite i min nya fina recept bok. 
Allmänt | 2016, Blogglista, Sommar | |
#1 - - Karolina:

Jag är hemma till på söndag i mor och fars hem ;) kanske kan ses någon dag? /barndomsvännen

Svar: Jag kan imorgon eller på fredag!
jonnasofieh.blogg.se

Upp