Dåligt humör

Idag har jag varit på ett så himla dåligt humör! Arg, irriterad och ledsen om vart annat och bara längtat hem till sängen. Det märks verkligen att semestern kommer allt närmare (jag jobbar bara 5 dagar till, tjoho!) och kroppen stängs långsamt av fast än jag kämpar allt vad jag kan. Men under dagen så steg humöret och när jag väl klev av tåget hemma så var jag i någolunda ro igen. 
 
För att slippa sitta hemma och stirra i taket, drog jag ut en runda på Väla. Hittade bakformar till Jack och stod sedan inne på Hunkemöller och pratade med en urgullig tjej i nästan 40 minuter! Personalen där är alltid så himla trevlig och lägger snabbt folk på minnet. Jag själv har bara varit i butiken kanske tre gånger och var gång har någon ur personalen kommenterat om jag har varit där förr och att de känner igen mig, så kul!
 
Imorgon blir veckans sista arbetspass och det känns himla skönt. Har sovit väldigt dåligt flera nätter på rad och förhoppningsvis kan jag få lov att vila ut under de lediga dagarna.
Allmänt, Fotografi | 2016, Sommar, foto | |
Upp