Ingen yoga och eftermiddags jobb

Kakformar Viktor har klickat hem till mig från geek.com
 
Idag jobbar jag eftermiddag! Något som verkligen inte hör till vanligheterna och hade det inte varit för att gymmet var stängt (= ingen yoga) så hade jag varit allt annat än glad. Dock så jobbar jag och Viktor om varandra vilket känns extra tråkigt då han ska åka imorgon. Men det löser sig, vi hinner ses en stund ikväll och imorgon innan de drar iväg. 
 
Jag vaknade strax innan sex imorse bara för att gå upp och lägga mig på soffan och somna om. När jag sedan vaknade igen så har jag haft världens rastlöshet i kroppen och klättrat på väggarna. Tycker verkligen inte om att inte ha en plan för dagen och bara det att det inte är yoga idag gör att det kryper mer i kroppen. Suck!
Allmänt | 2016, Bakat, Sommar | |
Upp