Jag babblar igen

- Idag är de äntligen på vår balkong och målar! Hurra! Vågar man hoppas på att de är färdiga innan helgen? Kanske kan bli en tripp för att köpa lite blommor nästa vecka.
 
- Jag är nästan alltid hungrig nu för tiden. Trots att jag har börjat äta frukost(?!) några dagar så kan jag vara hungrig någon knappt timme senare. Tror att det är för att jag har varit så flitig med min träning och försöker välja mat som mättar längre.
 
- De senaste dagarna har jag haft ett väldans fotosug. Dock har tiden knappt räckt till så det har inte blivit så många bilder. 
 
- Jag beställde färgpatroner till min skrivare för någon dag sedan och trodde jag hade tagit det på faktura. När jag öppnade förpackningen idag så stod det betald med stor bokstäver på följesedlen, hur glad blir man inte då? Tack mitt då-jag!
Allmänt | 2016, Blogglista, Sommar | |
Upp