Jag fick blommor!

Jag tog ett tidigare tåg igår hem till mamma för att sitta i solen en stund och för att rastlösheten tog överhanden. Det var inte någon längre stund jag hann sitta i solen utan att jag fick färg, så jag antar att det var precis vad jag behövde. Mellan jobb och balkongrenovering har där inte funnits så mycket tid till att njuta av solen, men jag hoppas på att denna veckan kunna sitta på stranden mer än en gång.
 
Efter jobb hämtade VIktor mig och i köket väntade världens finaste bukett med liljor. Vi firade nyligen fyra år tillsammans (dock på vars ett håll) och har egentligen inte varit lediga tillsammans på ett bra tag. Jag blev så himla glad och nu har jag fina blommor att titta på tills han kommer hem igen. 
 
Nu ska jag göra i ordning mellanmålet jag ska ha med mig på jobb innan jag sticker iväg. Så får vi se om det blir en kvälls dejt med Sofie senare.
Allmänt | 2016, Kärlek, Sommar | |
Upp