Jag fyller år!

Idag är det min födelsedag! Hela 23 år blir jag idag och kan inte låta bli att undra vart tiden tog vägen, jag blev väl precis 18?
 
Tyvärr hinner inte jag och Viktor se speciellt mycket av varandra idag, det är verkligen att vi löser av varandra, då jag slutar två och han börjar. Så jag fick mina födelsedagspresenter av honom redan igår och de var de här fantastiska ringarna! Edblads ringen (den till vänster) har jag kikat på länge, länge utan att unna mig den och den andra är ju bara så himla fin! Jag blev så glad! Dock så har jag ganska spinkiga fingrar, så båda är förstora. Men det ska vi ut och ordna i veckan. 
 
Födelsedagen kommer först att spenderas en stund på jobb och sedan väntar piloxing och yoga ikväll. Känns superlyxigt att få ha sina två favoritpass på sin födelsedag. Där imellan ska jag gå hem till mina föräldrar och bli lite firad där. 
Allmänt | 2016, Kärlek, Sommar | |
Upp