Ösregn och tända ljus

Jag hann bara precis tänka tanken att jag kanske skulle ta frukosten på balkongen när himlen öppnades. Happ, det blev inte så mycket med det alltså. Istället blev det tända ljus, med mys i soffan och nu har jag även röjt en del. Mina ljus har jag hunnit sakna ganska mycket, men att tända en massa ljus i den här värmen  har inte varit ett alternativ. Luften i den här lägenheten har stått alldeles för stilla och vi har behövt ha fläkt ingång om nätterna för att överleva (och då har vi ändå vaknat upp blöta av svett). 
 
I eftermiddag väntar en student hos grannen, men annars är dagen blank. Kan inte heller komma fram till något jag vill göra och rastlösheten börjar krypa i bakhuvudet. Urk! Jag som hade det så mysigt igår, kanske det kan komma tillbaka lite?
Allmänt, Inredning | 2016, Inredning, Sommar | |
Upp