Rosa maränger

Igår innan jobb ställde jag mig och slängde ihop maränger. Färgade dem rosa och gröna för att få en liten vårigare känsla. Jag vill ha sol nu tack!
 
Ingen är så glad över att det är måndag som jag är! Att lämna en kaotisk vecka efter sig, ta ett djupt andetag och köra vidare. Denna veckan innehåller inte färre måsten, men jag känner att de är mer hanterbara. Om inget annat så har jag mer tid på mig att få dem gjorda!
 
Veckans höjdpunkt kommer att bli att jag ska hålla mitt absolut första zumba pass och jag är så pirrig! Så fort jag har en ledig stund så vandrar tankarna till musik och steg och vem det är som kommer att dyka upp. Men det kommer säkert att bli hur kul som helst!
Bakat | 2016, Bakat, vinter | |
#1 - - Frida:

Det kommer bli superbra på lördag! Kan ju inte bli något annat när det är du som ska hålla i det :)

#2 - - Frida:

Det kommer bli superbra på lördag! Kan ju inte bli något annat när det är du som ska hålla i det :)

Svar: Vad söt du är! Tack ❤️😘
jonnasofieh.blogg.se

Upp