Jag blev bortskämd!

Igår kom Frida, Alex och Lovisa på ett spontan besök (de hörde att jag hade bakat) och hade med sig dessa goodies från London! Pyjamas och Harry Potter, kan det bli bättre?! Känner mig så lyckligt lottad!
 
Om bara en liten stund ska jag ut i det nu mera gråa vädret för att dra mig till kvällens yoga. Som jag har längtat efter det idag, en liten stund på mattan där man påminns om att fylla lugnorna med luft. Vi varje pass början tycker jag alltid att det känns som att jag får en andningspaus och laddar upp batterierna. Beroende på hur intensivt passet är, så kan jag komma därifrån och känna mig uppiggad eller helt utmattad.  
 
Hade det varit kul att läsa ett inlägg om hur jag upplever yoga och vad den har gjort för mig?
Allmänt | 2016, Harry Potter, London, Primark, Talk nerdy to me, Yoga | |
Upp