Zumba Pro Skills Stockholm

Som vanligt var det en helt fantastisk upplevelse att gå en av Zumbas utbildningar. Pro skills var precis rätt kurs för mig, då jag känner mig svag på hur jag ska förmedla och lära ut rörelserna till deltagarna på mitt pass. På den här utbildningen, var det precis det vi gjorde. Vi fick testa på att instruera en partner med händerna bakom ryggen, pre-movement cues och visual cues. 
 
Vi gjorde också övningar hur vi skulle komma in med rätt energi, hur man skulle inleda sin klass och se till att det var en jämn energi i rummet. Det var för mig, en väldigt nyttig klass och dvdn jag fick med mig hem kommer gå varm. Det känns dock väldigt tomt nu, när jag inte har någon annan utbildning liggandes framför mig, men jag får väl börja köra själv istället!
Allmänt, Träning | 2016, Healthy, Träning, Workout, Zumba | |
Upp