Countdown

Det var inte nådigt under gårdagens Piloxing pass, det kan jag säga. Det märktes att det har var mer höft och axel aktiverande rörelser på Zumba utbildningen och det kändes verkligen igår! Men det gjorde nytta, idag känns det precis som vanligt. 
 
Nu börjar det närma sig med både Zumba Pro Skills utbildningen och loppet jag och Marika ska delta i! Jag är så himla taggad! Än har jag bara hunnit ut en gång för att springa, men jag tänkte att jag skulle ge det ett försök imorgon. Jag har varit lite dålig på att ge mig själv tid till att exempelvis öva på mitt eget Zumba pass, att gå på schema lagda pass är en sak. Men att själv ta tid att öva in steg eller springa en sväng prioriteras alltid ner, då jag tycker att det oftast är viktigare att städa eller liknande. Det får bli ändring på det, om jag ska kunna hålla egna pass i framtiden. 
 
Strax ska jag förbereda maten och göra mig i ordning för att åka till jobb. Imorgon väntar en ledig dag, med förhoppningsvis en löprunda och kanske lite Zumba steg. 
Allmänt, Träning | 2016, Träning, Workout, Zumba | |
Upp