The Walking Dead - Början

 
Testade att spela (börja åtminstone) The Walking Dead säsong ett. Jag följde flera gameplays på youtube när spelet var aktuellt och fastnade för storyn. Helt ärligt så har jag inte sett mycket av tvserien och av det lilla jag sett fick jag inte direkt något tycke för. 

Hann spela knappt 20 minuter innan jag var tvungen att släppa kontrollen för att börja göra mig i ordning för jobb. Men den lilla stunden satte sina spår! Hjärtat letade sig upp till halsgropen ett flertal gånger och det märktes att man var invand xbox spelare (blev många feltryckta knapptryck där ett tag). Men får jag lite mer tid framför Playstationet så kan det nog bli riktigt bra! 
 
Känns lite tryggt att kunna storyn något innan, då jag är världens mes och avskyr allt vad jumpscares heter. Hehe. 
Tvspel | 2015, Game, Talk nerdy to me, The Walking Dead, Tvspel | |
Upp