Starstruck

Hannah, Amanda och jag!
 
Nu har vi landat hemma igen efter en heldag i Göteborg. Ett givet stopp var Sci-fi Bokhandlen där vi handlade med oss vars en bok. Därefter vandrade vi ganska planlöst runt i stan, tittade runt i lite olika butiker och fikade innan vi ställde in siktet på bokmässan. 
 
Vi visste inte riktigt vad som väntade, det enda jag egentligen hade kollat upp var vart Hannah och Amandas signering skulle vara. Väl inne i mässhalens salar möttes vi av fruktansvärt mycket människor, i vissa gångar fick vi vända och gå tillbaka, eftersom att det stod så mycket folk att det var omöjligt att komma förbi. 
 
Vi hann även se en skymt av Lasse Åberg och Klasse Möllberg (Trazan och Banarne), Alex Schulman och Camilla Läckberg innan vi ställde oss i kö till Hannah och Amanda. 
Oj, vad jag blev starstruck! Jag nästan grät i kön innan vi kom fram och jag skakade i hela kroppen när vi gick därifrån. SÅ HÄFTIGT!!
Allmänt | 2015, Fredagspodden, Hannah och Amanda, Höst | |
Upp