Cupcakes

Ni anar inte hur löjligt nöjd jag var över dessa sötnosar igår. Så pinsamt nöjd att jag höll på med dessa små cupcakes alldeles för länge. Över 100 bilder var jag tvungen att ta innan jag kände mig klar. 
 
När jag brukar dekorera cupcakes så spritsar jag oftast i en "ros" form, bara av gammal vana. Men igår när jag fyllde spritspåsen bestämde jag mig för att göra frostingen i mer "klassisk" form. Jag blev stört förälskad och kommer nog köra på denna typ av spritsning fram över!
 
Dock är det inte många kvar idag, då jag bjöd mina föräldrar på fika igår. Efter det åkte jag och mamma till gymmet och körde ett underbart piloxing pass och ett flex pass. Det kändes så himla skönt i kroppen efteråt och påvägen hem så sjöng vi i kapp till radion. Så himla härligt! Det är sådana dagar och stunder som får livet att lysa extra starkt!
Allmänt, Bakat | 2016, Bakat, Cupcakes, Food, Mat, Träning, Workout | |
Upp