Onsdag

Efter en kortare andningspaus är jag nu tillbaka framför datorn! Förkylningen har äntligen börjat lätta och jag var till och med på piloxing igår, något som idag känns i benen! 
 
Livet lunkar på som vanligt och jag börjar se slutet på en lång arbetsperiod. Det har blivit tre raka helger då jag fick ställa upp och jobba för en kollega, med det gör bara att ledigheten kommer avnjutas till fullo! Jag är sugen på en riktig fotorunda eller något annat pyssligt. Det var en stund sen jag hade tid över till att bara sitta och pyssla eller glömma bort mig själv i en bok. 
 
Annars har jag beställt en Fitbit Alta som jag hoppas kommer idag! Jag har funderat fram och tillbaka länge på hur vida jag verkligen behöver en och har pratat med Viktors föräldrar som har vars en och nu när det kom en ny upplaga så kunde jag inte låta bli. Ska jag skriva en liten recention när jag har använt den ett tag? Hade det varit kul att läsa? 
Allmänt | 2016 | |
Upp