Kvällssol

Jag har kramat Viktor hejdå och när jag sist hörde från dem så höll de på att resa tält. Det är kul att se dem så uppspelta och taggade inför något de börjar planera sekunden de lämnar campingen för hemfärd. Men som jag saknar honom! Det har blivit som en liten tradition att han väljer ut en av sina tshirts till mig innan han åker någonstans, som jag sen sover i. Så känns det lite bättre. 
 
Efter många kramar och pussar satte jag mig på tåget in till stan för att möta upp Sofie. Först på agendan stod skor till mig. Igen, så håller mina fötter på att falla sönder. Efter med två par flipp flopps i tryggt förvar så gick vi en runda längst havet. När vi vände tillbaka blev det ett stopp vid Ben & Jerrys kiosken med vars en kula glass i kvällssolen. Vi gick runt en stund till innan vi satte oss i bilen för att hämta upp Sofies sambo och därefter skjutsade de mig hem. 
 
Tog en lång dusch för att mjuka upp fötterna och sitter nu med flera tjocka krämer (runt om stora blåsor och sår) och hoppas att imorgon kanske de inte blir värre. Just nu dunkar fötterna så att det gör ont att gå.
Allmänt | 2016, Sommar | |
Upp