Svårt startad morgon

Den fina utsikten vi hade igår - jag vill aldrig bo längre än en kort biltur från havet.
 
Så sent som jag tog mig upp idag kan jag inte minnas att jag har lyckats med innan. Som om fötterna inte vore nog (idag stramar det mellan tår och på forsulan där blåsorna sitter) så drog mensvärken in med full kraft. Med ett illamående och kramp som fick hela kroppen att skaka, tog jag en tablett, startade någon film på Apple TVn och försökte somna om. Det här var vid klockan fem imorse och det är först nu vid nio som jag känner mig något männsklig igen. 
 
Idag blir det ett eftermiddags pass och veckans sista arbetspass för min del. Det blir att jobba med min mamma och jag tycker alltid att de passen känns lite lättare och smidigare, mycket för vi tänker likadant hur saker ska bli gjort. Annars är mitt enda mål för dagen att få lagat lite mat och att hålla efter så jag tar värktabletterna i tid. Finns bättre upplevelser än att sitta med det måendet i kassan. (Kanske borde ringa någon om det?)
Allmänt | 2016, Sommar | |
Upp