Restless soul

En bok som påminde alldeles för mycket om den som Carrie läser i Sex and the City filmen för att jag skulle kunna låta den ligga kvar på hyllan. 
 
Mellan landar lite kort hemma innan jag ska åka iväg igen. Bokade av piloxingen med tankar om att jag nog behöver ta en kort paus idag, när både morgondagen och onsdag kommer att rulla på i ett inte särskilt nådigt tempo. Yogan ska jag fortfarande gå på, med förhoppningen att den ska välmenande få mig att somna gott ikväll. I det hestiga tempo jag har hållt de senaste veckorna har sömnen blivit lidande. Stressen har gjort sig gång på gång påmind (har jag ens haft något som jag behövt stessa över?) under natten och har inte släppt. En veckas semster hade varit perfekt nu!
 
På senaste har jag fått ett väldigt stort shopping sug. Vad det egentligen är jag vill köpa har jag inte kommit fram till, men ett nytt tillskott till gardroben hade suttit fint. Redan nästa vecka kommer det att bli en Ullareds tripp tillsammans med Sofie och hennes pojkvän. Vi har försökt hur länge som helst att sätta ett datum och nu gick det äntligen ihop med våra scheman.
Allmänt | 2016, Shoppat, Shopping | |
Upp