Happy Star Wars Day (en dag sent)

Igår var det Star Wars day - May The Fourth (force) Be With You. 
 
Äntligen så har solen visat sig. Hela dagar dessutom! Min jacka har börjat att bli för varm, till och med på morgonen, så nu står jag åter igen utan när graderna börjar gå uppåt. Typiskt! 
 
Idag är inte planerna många, det blir en tur till gymmet och en till Väla. Jag hade tänkt att jag skulle hinna städa lite också innan morgondagen då jag äntligen drar iväg till Stockholm för lite familjemys och massor av Zumba. Väskan jag ska ha med mig kommer vara mer fylld med grejer till barnen än saker jag ska ha med mig, så jag är mer än glad att jag inte behöver dra på den alldeles för långt!
 
Det kommer dock att kännas väldigt tomt efteråt, jag har bokat båda utbildningarna så långt iförväg att att det är konstigt att tänka att jag inte har fler Zumba resor framför mig! Men som jag och Frida pratade om igårkväll, där finns fler kurser och utbildningar att gå på, det är ju bara att anmäla sig!   
Allmänt | 2016, Healthy, SciFI, Star Wars, Träning, Workout, Zumba | |
Upp