Race och positivitet

Efter jobb så vart det gasen i botten hem till svärföräldrarna och invänta barnen (givetvis deras föräldrar med, hihi). Som vi har längtat! Vi har lek, läst, kört bobbycars race, pussats, kramats och skojat. Det är tur att veckan bara börjat för jag känner mig långt ifrån klar på den fronten!
 
Väl på gymmet sen märktes det att man raceat tidigare under dagen, yogan lade fokus på bensekvenser och jag fick verkligen kämpa för att stanna kvar i några positioner. Men, jag upptäckte att jag kom längre ner i var stretch och djupaningen satt där den skulle. Så kul att hitta saker jag har utvecklats på, fastän jag tyckte att det hade stannat av! 
 
Dagen har känts lång, men härlig. Jag har fått gjort massor och känner mig så positivt inställd. Jag håller verkligen tummarna för att veckan ska fortsätta i detta tecken och tänker anstränga mig för att det ska bli så. 
Allmänt, Fotografi | 2016 | |
Upp