Swimming in yellow flowers

Ett tips är att inte ha svarta byxor om du har tänkt springa genom rapsfält. Eller, åtminstone ha med våtservetter med i väskan. Fläckig, men oh så nöjd. Men det var verkligen på gränsen att fälten var fina fortfarande, det var många kala grenar och vissna blommor på vissa ställen. Fördelen med att vara ute så tidigt var att det var väldigt få åskådare till mitt joggande runt på fältet eller krypande. 
 
För övrigt blir jag alltid förvånad över längden på mitt hår så fort jag ser bilder på mig själv. Jag har det nästan alltid uppsatt hår, så mäker knappt hur långt det faktiskt har blivit. Det är faktiskt så att när jag har utsläppt hår när jag jobbar, så får jag alltid frågan om det är mitt eget (ja, allt är mitt) och om jag har klippt mig. 
Fotografi | 2016, Sommar, foto | |
Upp