Tre saker i mitt huvud

- Känner mig så himla dum när jag får julfeeling nu under sommarmånaderna. Har halvt längtat ihjäl mig efter sol och värme, att få slippa tjocka jackor och tunga skor. Maxiklänningar och croptops känns helt rätt! Men plötsligt kommer det en liten önskan i bakhuvudet om att få dra på sig en tjocktröja, en filt och tända ljusen omkring sig. Senast igår tänkte jag på vad man skulle kunna köpa till folk i julklapp. Man vill alltid ha det man inte har?
 
Det är till 99% säkert att det blir yoga utomhus det här året också. Till min stora lycka så har jag prickat in semestern precis de veckorna det är planerat att hållas. Jag testade på förra året och wow, vilken upplevelse. Att utöva yoga till fågelkvitter och ljudet av vinden i träden är något alldeles extra. 
 
Husdrömmarna är nästan för tunga för att bära just nu. Hade jag kunnat så hade jag haft näsan på pinterest hela dagarna och bara sökt efter inspiration. Den ulitmata drömmen hade varit att rita upp ett eget hus från grunden och få det exakt till våra önskemål. Viktor har på det senaste blivit väldigt intresserad av de bilder jag sparar ner och gillar. Många av dem tycker han också väldigt mycket om, så det finns viss risk att det blir en del renovering när semestern infinner sig!
Allmänt, Inredning, Träning | 2016, Healthy, Inredning, Jul, Träning, Workout, Yoga | |
#1 - - Amanda - Gravid med enäggstvillingar:

Åh, drömmer också om att bygga vårt eget hus! =)

Svar: Hur underbart hade inte det varit att få rita upp varenda vrå och hörna exakt så som man vill ha det? 😊
jonnasofieh.blogg.se

Upp