De senaste dagarna

- Efter att Viktor hade vaknat åkte vi hela vägen till Emporia, bara för att komma därifrån med kvällens middag och vars en glass. Vi är alltså extremt dåliga shoppare just nu. 
 
- Trots det skumma vädret igår gick jag runt i min stickade tröja, fast det kanske var lite för varmt. Ska jag nämna för 800 gången att jag längtar efter kyligare dagar?
 
- Min envisa förkylning sitter fortfarande i, ska testa att köpa på mig lite apelsiner och andra frukter när vi åker och veckohandlar senare idag. Kanske att det hjälper!
 
- Min stackars kamera blir sällan rastad numera, men det känns så himla tråkigt att bara fota samma saker om och om igen! Men troligtvis blir det en IKEA tripp senare idag, så kanske att jag kan visa något då!
 
Glassen från Emporia - jag valde Rockey road och Ferrero.
Allmänt | 2016, Blogglista, Höst | |
Upp